زورآزمایی آی پد جدید با دیگر تبلت های بازار
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:29 :: نويسنده : مهرداد

 

زورآزمایی آی پد جدید با دیگر تبلت های بازار:

خب، بالاخره تبلت جدید اپل رونمایی و رسما معرفی شد . پس بد نیست مثل همیشه به مقایسه آن با محصولات جدید دیگر رقبا، از قبیل آمازون، ایسوس، سامسونگ، بلک بری و البته محصول قبلی اپل یعنی آی پد ۲ بپردازیم. برای مقایسه راحت تر و بهتر، همه چیز را برای تان در عکس بالا جمع کرده ایم. با کلیک بر روی آن، اندازه بزرگ تر و خوانا تر را هم می توانید ببینید.

به شکل کاملا واضحی، سرسخت ترین رقیب این جدول، Transformer Infinity شرکت ایسوس است. The New iPad توانسته ایسوس را در جنگ پیکسل بر اینچ با تفاوت کمی شکست دهد (۲۶۴ پیکسل بر اینچ آی پد در مقابل ۲۲۴ پیکسل بر اینچ ایسوس). اما همانگونه که می بینید، اینفینیتی در موارد زیادی بر آی پد جدید غلبه کرده است. که پردازنده تگرا ۳ چهار هسته ای آن، مهمترین برگ برنده به نظر می رسد. البته باید برای اظهار نظر قطعی درباره برنده نزاع پردازنده، منتظر عرضه آی پد جدید و امتحان کارایی A5X در بنچ مارک ها باشیم.

اما می توان گفت که آی پد جدید بر دیگر رقبایش در این جدول فایق آمده و به سختی می توان دلیل مقایسه ای خوبی پیدا کرد، که محصولاتی همچون Galaxy Tab 2 را از آن برتر دانست (البته به جز قیمت!). کیندل فایر و پلی بوک هم در مقام مقایسه، همچون گلکسی تب مغلوب این محصول جدید اپل می گردند. اما وقتی به قیمت ها نگاه کنیم، تفاوت ها بسیار معنی دار و قابل توجه هستند. قیمت ۲۰۰ دلاری کیندل فایر آنقدر پایین است که به نظر برای رقابت با هر محصول گرانقیمت بازار تبلت و وسوسه مشتری کافی به نظر برسد. برای کاربرانی که تبلت را در درجه اول برای کتاب خواندن و تماشای گاه به گاه فیلم ها و وب گردی لازم دارند، کیندل فایر می تواند یک سرمایه گذاری بسیار سودمند باشد. در حالی که حداقل قیمت آی پد جدید از ۵۰۰ دلار شروع می شود. 

در مراسم دیروز، اپل از کنار دو هسته ای بودن پردازنده مرکزی آی پد جدید به راحتی رد شد و بر روی چهار هسته ای بودن پردازنده گرافیکی یا GPU آن تاکید داشت. اما جالب اینجا است که در این کارزار هم باز برد با ترانسفورمر اینفینیتی ایسوس است و تبلت این شرکت در کنار پردازنده مرکزی چهار هسته ای، از GPU دوازده هسته ای بهره می برد!

اما با همه این حرف ها و مقایسه ها، تا زمانی که آی پد جدید عرضه نشده و در تست های واقعی با دیگر تبلت های بازار دست و پنجه نرم نکرده باشد، نمی توان به درستی درباره آن اظهار نظر کرده و رای نهایی را در این بررسی ها صادر کرد. پس کمی صبر می کنیم. تنها هشت روز دیگر زمان باقی مانده است.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters